تولید نایلون بسته بندی : 

شرکت صنعتی نایلون پلاست بزرگترین تولید کننده انواع نایلون بسته بندی با چندین سال سابقه آماده ارائه خدمات به مشتریان میباشد ویژگی محصولات نایلون پلاست استفاده شده از مواد درجه یک دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است .

انواع تولید نایلون بسته بندی در نایلون پلاست :

  • نایلون تبلیغاتی : این نایلون ها برای تبلیغ کار مورد استفاده قرار میگیرند از این نوع نایلون در فروشگاه های بزرگ و کوچک مانند مواد غذایی ، پوشاک و … مورد استفاده قرار میگیرد. دارای انواع مختلفی است مانند نایلون دسته دار ، دسته بند دار ، دسته دار بند موزی ، دسته دار و دسته بند تقویتی و …
  • نایلون زباله : نایلون زباله در انواع مختلفی  تولید و عرضه میشود . ا ما تولید آن نیز به صورت رولی نیز انجام میشود کیسه زباله های رولی در سه سایز بزرگ ، کوچک ، متوسط تولید میشود .
  • نایلون دسته موزی : این نوع نایلون نیز برای تمام اصناف و شرکتها قابل استفاده است و در اندازه های مختلف نیز چاپ و تولید میشود.
  • چاپ نایلون شیرینگ : این نوع نایلون پرکاربرد ترین نایلون برای تمام کسب و کار های صنعتی میشود دارای کیفیت بالا و در اندازه های مختلفی نیز تولید میشود.

 

تولید کننده انواع نایلون بسته بندی

 چاپ نایلون بسته بندی :

نایلون پلاست شما را با چاپ نایلون بسته بندی و قیمت آن و نکات مرتبط با آن آشنا خواهد کرد با ما همراه شوید . در چاپ نایلون باید به عوامی مانند قیمت چاپ ، ابعاد و اندازه های چاپ بر روی محصول ؛ کارکرد آن بر روی محصول ، نکات مربوط به سفارش نایلون . رنگ بندی و بسته بندی نایلون  ، موادرد قابل استقاده در نایلون . قبل از چاپ حتما سعی کنید با نایلونی که میخواهید چاب بر روی آن انجام شود آشنایی کامل داشته باشید.

جهت خرید انواع نایلون های بسته بندی با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید .

نایلون پلاست بزرگترین تولید کننده انواع نایلون در ایران
شماره ارتباط با ما :  02144441383 / 09123005064

 

 

 

تولید کننده نایلون

انواع نایلون بسته بندیتولید کننده انواع نایلون بسته بندیچاپ نایلون بسته بندیقیمت مناسب نایلون بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *