نایلون استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند :

استرچ پالت بند به منظور دسته بندی محصولات و کالاهای بزرگ در بازار مورد استفاده قرار میگیرد و ظرفیت کششی بالایی نیز دارد . در حمل و نقل های بزرگ واردات و صادرات انواع محصولات بزرگ ، سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. نایلون استرچ پالت بند به دلیل نازک بودن ، قیمت مناسب خود صنعتگران زیادی را در زمینه های مختلف از جمله صنایع کاغذ سازی ، دسته بندی محصولات غذایی ، صنعت ماشین سازی ، و …. را به خود جلب کرده است.

اهمیت استرچ پالت بند در صنعت ماشین سازی :

نایلون  استرچ پالت بند برای بسته بندی و پوشاندن قسمت های مهم ماشین از آن استفاده میشود تا در حمل و نقل خراش یا شکستگی برای ماشین آلات رخ ندهد.

استرچ پالت بند در چه رنگ هایی تولید میشود ؟

بیشتر در رنگ های شفاف تولید میشود ، اما سفارش آن به صورت رنگی نیز توسط تولید کنندگان در بازار نیز تولید میشود. استرچ پالت بند رنگی در اندازه های مختلف برای فروشگاه های غذایی کوچک و بزرگ نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

استرچ پالت بند در چه ضخامت هایی تولید میشود ؟

ضخامت آن در اندازه های مختلف یتولید میگردد هر چه قدر ضخامت آن بیشتر شود مقاومت آن نیز بیشتر میشود استرچ پالت بند برای تولید کنددگانی که کالای سبک و کوچک عرضه میکنند مورد استفاده قرار میگیرد به طور کلی استرچ پالت بند از نوع پلاستیک برای هر صنعتی که نیاز به بسته بندی محصولات خود داشته باشد استفاده میکنند.

ویژگی استرچ پالت بند :
  • ظرفیت کششی بالا تا 50 %
  • جلوگیری از بخار و گرد وغبار
  • استحکام بالا و پوشش دهی کامل محصولات
  • مورد استفاده در تمام صنعت ها

استرچ پالت بند به دو صورت دستی و دستگاهی انجام میشود در زمینه دستی برای محصولات سبک و کوچک مانند ظروف چینی و … در زمینه دستگاهی برای محصولات سنگین مانند ماشین سازی حمل و نقل محصولات و … مورد استفاده قرار میگیرد.